De geschiedenis van onderbroeken

Duurzame kleding Utrecht

Provocerende artikelen Een van de belangrijkste problemen is de niet-duurzame productie van kleding. De mode-industrie lokt met slechte arbeidsomstandigheden een enorme bezorgdheid uit over de gezondheid. Vorig jaar heeft destedefined Shirt Check Bust Internet- stromen van cash-inges, het kopen van gunstige op maat gemaakte impressies door gepersonaliseerde internetgebruikers. Het plan is om maatregelen te nemen om sweatshop-arbeidspraktijken aan te pakken en te zorgen voor een transparante bedrijfsvoering. Grote modemerken worden ook in de mainstream media onder de loep genomen voor de manier waarop zij te werk gaan. Er zijn talrijke gevallen van kennelijke uitbuiting van werknemers.

Vers uit het boek De grillige en urologische televisiepresentator heeft net een universiteit in een ander land verlaten na de verwachtingen te hebben overtroffen van bijna Elke mens die ooit had gedacht dat hij beroemd zou worden. Hij wordt herinnerd om zijn Tweed Jacket op elke straathoek, zijn aanhankelijke en grappige manier van doen en om de enorme reeks Hot Coco zeefdrukken die niemand eerder mocht dragen.

Mode-imprint Dit is een relatief recent boek ( paperback in 1994) over de geschiedenis van kleding, in het bijzonder de geschiedenis van herenondergoed. Comfort, stijl, vorm, functie, kwaliteit, nog eens kwaliteit, mode-imprint onthult de ingewikkelde relaties tussen kledingstukken, mensen en de geschiedenis van het ondergoed. Er is een intelligente nasleep van beleid, politiek en winst in deze geschiedenis.

Stijl en beleid Het is belangrijk ondergoed te zien als een onderdeel van de herenmode. Velen beweren dat het geen onderdeel is van een Amerikaanse winkel uit 1968 die pakken verkoopt. Het maakt deel uit van een geschiedenis van hoe mannen een onderbroek bemachtigden, of juist verwierpen.

Maar onderbroeken zijn een product van een specifiek historisch moment, dat de hele moderne mens gevormd heeft. Met name slipjes werden steeds meer beschouwd als producten alleen voor volwassenen. De geschiedenis van de onderbroek gaat ten minste terug tot 1948, toen de panzer gammeuse voor het eerst verscheen in de Britse militaire kledingvoorraden.

In de negentiende eeuw werden de Britse legerbroeken, die met een voorpand werden gedragen, in reliëf voorzien van het in 1915 opgerichte “European Military Board Navy Cover”, dat in reliëf de naam “dro >= ” droeg. Nadat in het begin van de twintigste eeuw vele beschermers, zoals deondon zadeltas, broeken, pinafores en halve broeken aan de Britse kleding waren toegevoegd, werd de traditionele witte kraag, geaccentueerd met open bretels, in kinderkleding ingevoerd. Maar pas toen in de jaren 1930 broeken voor het eerst in de massaproductie werden opgenomen, kwam de neutrale kleur, die nu bekend staat als “ply”, naar voren als een inductieve basis voor herenkleding.

De Tweede Wereldoorlog dwong volwassenen tot een nieuwe garderobe. In die tijd was men van mening dat “casy” mannen niet snel lichtgroen konden dragen, dus werd het in plaats daarvan crèmegroen of poedergroen, wat trouwens nog steeds een kleur is voor boodschappentassen!

Of ze nu door een groot aantal ontwerpers in de afgelopen decennia onder verschillende namen, zoals Get-wear, Mac Carlos of Polo, of Polo-Shirt, zijn genoemd, deze elegante producten verbeteren de kwaliteit van vrijetijdskleding voor mannen. Honderden jaren geschiedenis hebben de basis gelegd voor deze meest succesvolle van alle kledinglijnen, en met een voortdurende focus op evoluerende mode, zullen deze steeds verbeterende kledingstukken ontwerpers blijven inspireren voor de komende jaren.