Volgens een recente schatting duurt het gemiddeld 20 minuten om een telefoon te repareren en een uur om hem te vervangen.
Er zijn hele winkels in de luchthaventerminals, verborgen in goedkope winkelantennes en winkelkassa’s. Ze vragen een kleine vergoeding, misschien vijf dollar, om je gloednieuwe telefoon uit handen te nemen en in de kofferbak van je auto op te sluiten. Ook al zijn het professionals, er is geen garantie dat je telefoon door hen zal worden gerepareerd of dat je hun diensten zelfs maar nodig zult hebben.
Gewoonlijk worden aan consumenten die hun telefoon laten repareren ten minste twee keer de kosten in rekening gebracht voor het vervangen van de telefoon en een bewijs van Job Post of krijgen zij een servicekostenkaart. Sterker nog, als je telefoon onder water staat, zijn de servicekosten twee of drie keer zo hoog als de kosten voor het vervangen van de telefoon. De oude telefoonfantasie is werkelijkheid geworden. Mensen dragen hun telefoon, die niets anders is dan een stuk metaal, en hun geheugen, dat met elke toepassing is gecodeerd.
Als u bewijs wilt dat uw telefoon is gerepareerd, moet u bewijzen dat u op een bepaalde locatie was toen de dienst werd verleend. Bedrijven kunnen u ontvangstbewijzen bezorgen, maar als ze het niet kunnen bewijzen, kan het zijn dat u een vergoeding moet betalen.
Sommige reparaties zijn duurder dan andere. prox sites, zoals eBay, rekenen een vergoeding voor offsitecomputer reparaties. Wat typisch is, is dat je een schatting krijgt van wat de reparatie gaat kosten voordat je zelfs maar begint met het reparatieproces. U moet zich hiervan bewust zijn zodat u uw budget voor de IPhone reparatie kunt aanpassen.
Hoe gaat de berekening meestal in zijn werk? De meeste bedrijven stellen een diagnose door middel van een proces dat foutopsporing wordt genoemd. Het bureau dat dit doet heeft ook een database van vroegere werkzaamheden waarnaar zij kunnen verwijzen. Dit geeft hen informatie over wat anderen hebben betaald voor hetzelfde probleem. Sommige bedrijven gebruiken ook het internet om de kenmerken van de telefoon te vinden door gebruikershandleidingen en productdocumentatie te doorzoeken. Zo kunnen zij onderscheid maken tussen alledaagse problemen en unieke problemen.
Wat betekent “storingsopsporing”? Het betekent vaak dat u diensten in gang moet zetten die specifiek bedoeld zijn om een storing op te lossen of te verhelpen. Telefoondienstmaatschappijen houden een storingsdatabase bij, zodat zij kunnen nagaan hoe vaak dit nodig is.
Wat is de gemiddelde tijd om een storing te verhelpen? Dat hangt af van hoeveel oproepen er voor die dag worden verwacht en wat voor soort probleem het is, langdurig of repeterend. Hoe langer het te laat is, hoe hoger de gesprekskosten.
Hoe kom je erachter wat voor probleem het is? Met de probleemzoeker kun je door het beantwoorden van vragen erachter komen wat er specifiek mis is met de telefoon. U kunt problemen online onderzoeken met behulp van de naam van de telefoon en de naam van de serviceprovider. Veel van de populaire dienstverleners hebben databases van reparatiewerkplaatsen, -gebieden en -regio’s. Deze databases kunnen online worden doorzocht.
Zodra u deze zoekopdracht inschakelt, krijgt u de resultaten van uw zoekopdracht te zien. Het eerste vakje bevat de naam van de dienstverlener en het laatste vakje het adres van de locatie. Als u de zoekopdrachten niet begrijpt, wees dan niet bang om ze te vragen. In de meeste gevallen is hulp slechts een telefoontje verwijderd.
Lees meer:
Telefoonwinkel Nijmegen